I dare you to tell me. To walk through fire

Dagen har utan tvekan gått i de effektiva tecknet. Vi kan börja med jobbet, jag hade jobb till fyra men under förmiddagen hann jag med; Ge insulin,medicin+frukost till två vårdtagare, en dusch, ett städ och tre inköp så jag var klar med allt halv ett och då gick jag hem.
Då jag kom innanför dörren hämtade jag tvätten, och började med den. Sen städade jag hela lägenheten, hann surra med martina och hem och laga mat. Jag har varit en duracellkanin idag.

Ikväll har vi bokat bord på challange. Det blir att se då skellefteå spöar luleå och självklart kommer det att slinka ner en kall på de. Ja, man kunde helt klart ha de sämre..:)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan