I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me

Ja, är de inte de ena då är de fan de andra. Igår fick jag kokiljana och var sjukt nöjd eftersom att jag skulle få sova. Jo, kyss mig i röven. Jag tog den där kokiljanan och efter 40 minuter så låg och och vred mig i smärta i sängen och var totalt gråtfärdig. Jag brukar kunna hantera smärta rätt bra men de där var tortyr. Kan ni gissa vad de var? jo, de var min galla som inte pallade medicinen. Jävligt nice.. De enda som fungerar mot min vidriga hosta ger mig gallanfall.. Så jävla lyckat!

Jag har en tid på vårdcentralen 13.30 och jag hoppas att jag får något så att jag slutar hosta och något som INTE ger ett gallanfall för de var då bland de vidrigaste jag har varit med om..



Release me!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan