I almost got rid of all the pain. But im still damaged and im damaged because of you!

Så underbart! jag låg och grisade i sängen till klockan 12. Jag vaknade vid 10 men jag vägrade att stiga upp. Jag var nära men då jag stack ut fötterna från täcket och kände att de var så mycket varmare och skönare under täcket så låg jag kvar. Sen har jag bara gått omkring i mjukiskläder som ett annat slusk med tjorvigt hår och smink från igår. Jag tyckte att de var helt okej att göra de då jag var ledig idag.

Jag ska snart slänga ihop nå middag och röra mig till korpen och plåga musklerna. Sen ska jag duscha och träffa Anna. Och egentligen skulle jag behöva börja packa eftersom att de tar så lång tid för mig innan jag har bestämt vad jag ska ha med mig och från att bestämma till att packa ner. Shit, de kan ta flera timmar. Men jag ska göra de imorgon innan jag börjar att jobba för jag måste tvätta lite också!


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan