Dont you ever, ever feel Like you're less than Fuckin' perfect

Jävla hosta!!! det känns ju jätte bra att jag har fått sova i en timma mellan två och tre inatt. Sen vaknade jag av att jag hostade och sen dess har jag hostat, hostat, hostat och hostat. Det slutar liksom aldrig.. Jag har varit upp två gånger och tagit mollipect men de hjälpte då inte.
Jag hostar så att jag nästan spyr. Där ett tag var jag rädd att väcka grannarna.
Nu är de ljust ute och hur jävla lätt är de att somna då? Och när jag vaknade vid tre inatt så ville jag inte ta en sömntablett eftersom att man blir så trött dagen efter och hade jag tagit en så hade jag väl sovit till tre på dagen i stället.

jaha, de var väl bara att kliva upp nu då?


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan