I was thinking my time away

Klockan är lite över tre och jag har jobbat lite mer än hälften av natten, och har dryga hälften kvar.. Jag har inte sovit sen åtta igår morse och konstigt nog så är jag inte trött. Jag kan inte bli trött då jag jobbar natt, de är ju och andra sidan bra men jag längtar tills jag får krypa ner hemma hos mattias i hans säng och vakna hos han!

Jag har precis klickat hem lite kläder från nelly och de gjorde mitt humör lite bättre, inte för att jag är på dåligt humör men jag fick en bättre känsla i kroppen. Jag sitter nästan jämt och kollar kläder på internet då jag jobbar natt så att jag får tiden att gå. Speciellt den här timman mellan tre och fyra, den går ju såååå långsamt. Men snart är de bara 3 timmar kvar och sen får jag sussa sängen. 

Av någon konstig anledning så tycker jag alltid att nätterna går fortare än dagarna och kvällarna.. De säger oftast poff och sen är natten över och man ska gå hem, hur kommer de sig? på dagarna jobbar jag 9.15 timmar och natten 10 men de känns alltid som att natten är typ 5 timmar max..

Nåja, slut skrivet för natt!

over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan