I invite you to a world. Where there is no such thing as time

Gud vad jag är sliten, på riktigt! jag känner mig som en åttioårig kärrning, ingen energi, ingen vilja till nått. Jag har inte alls haft tre dagars ledighet ihelgen som de var tänkt. Jag blev utringd igår så jag jobbade hela dagen fram till 21.30 och med tanke på att jag var ut i fredags så var jag inte riktigt på topp.

Imorgon börjar mitt sommarschema och de känns bra, Riktigt bra! då kommer jag att jobba dom dagarna som är inplanerade och inte en timma mer. Då är jag ledig när jag är ledig och jag kan faktiskt planera saker, magiskt!

Nu ska jag hoppa i duschen och invänta att en jobbarkompis kommer hit och dricker kaffe och surrar en stund! trevliga söndag!:)








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan