Jag glömmer aldrig dina hemligheter, de du är räddast för men ingen vet. Visst du kan rycka på axlarna, spela ball och fast du tycker du lyckas vet jag iallafall

Intressant natt, mycket interessant!
Jag somnade väl vid klockan ett men vaknade runt halv fem av världens hosta, jag skojar inte då jag trodde att lungorna var på väg upp plus att min näsa var så täpp så de gick inte att andas.. Jag går upp på toaletten, gör ett tappert försök att snyta mig, fösöker lite till med rätt så lyckat resultat och hoppar i säng igen.
Det tar inte lång tid innan jag får en hostattack igen och flyger upp ur sängen, in på toaletten och spyr upp en massa slem(usch?) jag måste åter igen snyta mig.. Sen tar jag med mig toalettrullen till sovrummet  ifall att jag måste snyta mig så att jag slipper stiga upp.
Sen hoppar jag i säng IGEN och hoppas på att få somna.. Det tar inte speciellt lång tid innan jag känner hur något rinner ner för näsan, jag känner efter, kollar efter..BLOD! Jag säger högt till mig själv - Vad i helvetet?!
stiger jag upp för? vad blir de, tredje gången?! Jag står över handfatet och försöker att sträcka mig efter toalettrullen så att jag inte ska bloda ner över allt då jag inser att rullen är i sovrummet.. Händerna för näsan medans blodet kommer genom fingrarna, in fort i sovrummet, greppar rullen och fort in i toaletten. Där står jag tidigt som fan och fattar ingenting, vad fan hände?

Efter att jag fick stopp på blodet kunde jag för fjärde gången gå in i sovrummet och försöka sova, de gick dock inge vidare bra utan jag slumrade till vid nio tiden och min väckare rinde halv tio.. Suck!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan