What am I supposed to do? Sit around and wait for you? Well I won´t do that

Sådär ja, har varit lite flitig idag och fått tummen hur röven. Jag har nämligen börjat packa, rensa lådor, tömma skåpar osv till flytten. Det är absolut inte likt mig så det kommer nog vara dött på den fronten ett tag nu. Sen är jag ju inte bara lite klantig. Då vi köpte flyttkartonger förra veckan så köpe jag mellan och tänkte att det skulle räcka för dom såg skitstora ut då dom inte var ihopvikta, big mistake av mig för dom är pyttesmå och rymmer ingenting. Dock har jag ju turen att jag inte behöver backa ner så mycket eftersom att jag ska flytta 25 m så det mesta går att bära, turen i oturen kanske.

På en timma ska jag börja rulla mot jobbet. Så det kan vara tid att börja göra sig i ordning för det. Sen verkade som att de var film hos Öhman & olle:)




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan