This life don't last forever so tell me what you're waitin' for? Better off being together, Than being miserable alone

Jag kunde inte somna inatt. Jag låg vaken till fyra och snurrade runt i sängen. Fruktansvärt jobbigt för jag var grymt trött. Sen ringde vakansen klockan 10 och gav mig jobb ons,tors & fredag. Lovely! Så den här veckan får jag ihop en heltid, awesome? hell yeah!

Igår satt jag och kollade om högskoleprovet, seriöst? går det inte att göra i piteå? måste man fara till luleå universitet för ett prov? det kändes långt.. Sen måste jag kolla upp alla papper och skit som polishögskolan ska ha in. För jag fattade inte riktigt sidan, så jag får väl ringa eller något för det verkade som att dom skulle ha massor.

Jag ser på klockan att jag måste hoppa i duschen. Annars kommer jag inte hinna innan jag börjar jobba. Ikväll är jag som sagt på rättpsyk och börjar jobba 16.15






over and out!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan