So please explain why you're opening up a healing wound again

Shit vad galet! jag och anna kommer med min bil längst sundsgatan och jag kommer på att jag har körförbud på bilen och polisen dyker upp bakom oss. Fan tänker jag och säger till anna " Nu kommer dom kolla upp bilen och snart startar syrenerna" givetvis var det så. Jag fick lite panik invändigt då jag insåg att jag skulle få böter..
Poliserna kom fram, kollade körkort, och sa att det var körförbud på bilen. Vi kopplade på lite charm, låtsades som att vi inte visste något, skyllde ifrån oss lite och tittade lite upprört på varandra då vände poliserna sig om och började prata med varandra, sen vänder den ena sig om och säger att vi slipper böter. Jävla gulligt polis de där!;) Ibland är det nog tur att man är tjej;)
På måndag ska jag fixa felen på bilen så att jag inte blir stoppad igen. Men fan vilken tur vi hade!:D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan