Should have known. You was trouble from the first kiss

Vilken kväll det var igår. Sjukt kul och en perfekt sista fest. Jag ska ju som sagt vara nykter nu i minst en månad så kvällen igår var ett kanon avslut.
Jag och anna for till luleå och kollade hockey, drack lite öl där och sen satt vi hos martina, bara vi tre och surrade tills vi skulle ut.
Igår för ovanlighetens skull så gick vi ut tidigt eftersom att vi ville slippa kön och det gjorde vi. Jag hatar den där kön som blir på challange så det var ett bra drag av oss.

Väl där inne så blev det mycket surr, träffade många som jag inte träffat på länge och självklart dans. Jag och Anna som vanligt 50% av kvällen, om inte mer:) Sen bar de av mot max och där blev jag och anna sålda av våra underbara killkompisar till några turkar som vi har träffat där förut? tack för de killar. Sen vi gick vi upp till simon och olle där jag somnade i soffan;P


Nu blir det bio med Johannes och martina. Sen sova!:)











 



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan