I've learned the hard way, to never let it get that far

Eftersom att jordens axel har ändrats så är jag inte tvilling i stjärntecken utan från och med nu är jag oxe. Det där kändes konstigt att säga med tydligen så har det blivit så.

 

 

Såhär lyder mitt nya stjärntecken och jag tyckte faktiskt att det stämde rätt så bra!

OXEN;

Han tar mer än gärna på sig ansvar. Behovet att känna trygghet kan ibland uttrycka sig som överdriven förvärvslystnad och kontrollbehov. Behovet av ägande kan tyvärr ge upphov till svartsjuka. Känslomässigt strävar oxen oftast efter stabila och stadiga förbindelser. Om du vill ha en partner som aldrig sviker dig så skall du välja en oxe.

Han kan vara tystlåten och ha en hög tröskel, men om han blir tillräckligt retad så kan han bli farlig. Det moderna samhället tycks ibland vara för stressigt för oxen och likaså kan motviljan för förändringar få honom att vända sig inåt. Där finner han dock alltid styrka och kraft.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan