In my head, I see you all over me. In my head, you fulfill my fantasy.

Ånej hörrni! jag känner mig sjuk. Kallsvettig, ont i kroppen, huvudvärk ja allt! jag tänker inte bli sjuk, jag vägrar!

Anna har varit här och gick precis hem. Ingen människa kan någonsin komma och påstå att vi är normala. Vi är inte de, inte någonstans. Om ni bara visste vad som sas och gjordes mellan alla väggar då vi är med varandra så skulle ni sätta oss på ett mentalsjukus. Ne, okej riktigt så farligt är de inte. Men vi kan ju vara lejda om vi vill och de är himla säkert. Jag har då i princip dött i skratt, nästan vikt mig och jag har faktiskt lite ont i magen av allt skrattande. Vi har då verkligen humor de är ett som är säkert.

Imorgon blir de att stiga upp tidigt, luncha men anna och simon, och min efterlängtade spinning!

nåja, jag ska börja klä av mig och orientera mig mot sängen. Two and a half men börjar ju nu och de får inte missas.



Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan