I'm here, just like I said though its breaking every rule I've ever made

Oj, jag sov till tio över tolv idag. Jag har lite ångest för det faktiskt. Nog för att jag tycker om sovmorgon men inte såhär länge. Att vakna vid 10 - 11 är perfekt.
Idag har jag egentligen en massa saker att göra. Fast jag tror inte att jag hinner allt. Jag prioriterar korpen och handla, kanske städa lägenheten.

Helgen då? SJUKT tråkig, fast å andra sidan ganska skönt, vakna upp söndag, ingen ångest, pengar på kontot, inte bakis. Ja allt det där som följer med då man har festat. Att vakna idag och inse att man inte gjorde bort sig något igår är faktiskt skönt. För i fyllan så har jag en tendens att göra/säga saker som jag aldrig någonsin skulle göra nyktert. Ibland har jag vaknat på dessa ångest fyllda söndagarna och tänkt "Jag kan inte ha gjort/sagt det där, det är inte jag. Någon hoppade in och tog över min kropp och gjorde de där" bara för att då jag är nykter så skulle det aldrig inträffa. Och varje söndag raderar man nummer och sms, en klassiker!


Over and out!




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan