I don’t know why I can’t keep my eyes off you

Då kör vi, nu börjar åter igen de tråkiga livet. Nykter och ingen mat på en månad, trist. Men jag tror att det behövs. Iallafall att vara nykter för dom senaste månaderna så har det bara varit supa, supa, supa, supa. Kan nog vara bra att vila kroppen ett tag. Sen att det är sjuk tråkigt att inte kunna göra något av dom är ju en helt annan 5a. Dock tror jag att vi ändå kommer att gå ut på krogen någon gång bara för att träffa lite folk.. Eller så isolerar jag mig helt och stannar inne i lägenheten i en månad där det inte finns några frestelser alls? Vi får se.

Nu ska jag städa bort julen här hemma. Är så sjukt less den så jag skulle kunna kräkas!:P




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan