I don't know what he's after, He's such a beautiful disaster

Träningsvärken som jag har plågar mig nå så fruktansvärt. Hela ryggen tar ont. Men ska man vara fin så får man lida pin;)

Jag vet inte riktigt vad jag har för planer idag. Eller jag ska fara till hortlaxgården och hälsa på farmor och farfar. Men först måste jag få bort isen från bilen så att jag får in motorvärmaren. hm.. hur fan skulle jag ha lyckats med de då?
Jag får ta med en sax ut eller något. Men efter det så vet jag faktiskt inte. Jag har inte den blekaste. Kanske att man hittar på något med grabbarna grus och anna:) återstår att se.. Jag har iallafall kommit fram till att det är sjukt tråkigt att vara nykter under helgen, vad gör man nyktert i piteå? finns ju inget.. skit stad!!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan