Everytime i see your face, my heart takes off on a high speed chase

Träningsvärken som jag har idag är inte nådig, jävulst brutal. Det blev inte bara spinning igår utan vi körde bodypump direkt efter också. Jag dog några gånger under passen. Jag är förvånad över att jag faktiskt tog mig därifrån. Min kropp var helt slut, jag mådde illa och hade ont över allt. Men fyfan vilken kick. Jag älskar de! Sitta och spinna i takt till musiken, vilken känsla och fy fan vad kul de är.
Idag blir det också spinning 17 till 18 dock skippar jag bodypumpen idag och kör bara spinning. Jag ser verkligen fram emot att fara dit och få svettas. Det kanske låter konstigt men det är så jävla skönt då man går därifrån!:)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan