But somehow I'm still alive inside, You took my breath but I survived

Vakansen ringde och väckte mig klockan 10 idag och gav mig jobb i helgen, underbart! så nu är det jobb lör,sön och måndag. Vilken glädje! Nu får jag ihop lite extra pengar och jag hoppas att det kommer att vara mer jobb i februari än vad det har varit nu.

På nån timma ska jag följa med martina och köpa flyttkartonger, snart gäller det. Jag vet inte riktigt då jag får flytta in i nya lägenheten eftersom att det ska tapetseras osv men om jag fattade rätt så blir det någon gång i början på februari, vilket är snart. Jag hade tänkt att börja packa ner sakerna som jag inte använder redan nu så att det inte blir sista minuten som det alltid blir då jag ska göra någonting, sen att jag kommer att få bo i en enda röra det får jag väl leva med så länge.
Sen klockan fem ska jag infinna mig på korpen och köra ett sista träningspass för den här veckan. Efter det blir det nog att umgås med mina pinglor :)



over and out!






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan