I’m asking you, to show me what this life is all about.

Jag trodde aldrig att jag skulle ta dom här orden i min mun någonsin, aldrig under hela min livstid men jag är less på att vara ledig.. tack och lov så fick jag jobb ikväll och imorgon. De är på psyket dessutom. Jag har längtat efter att få jobba så det kommer bli as kul!

Sen verkar de som att dom ska börja tapetsera min lägenget nästa vecka så då någongång får jag flytta in, kanske till nästa helg. Hur awesome är inte de? så nästa helg blir nykter och bära kartonger och få till så mycket som möjligt. Äntligen!!


Sen så kommer jag aldrig mer att ha med mig mobilen då jag är onykter och inte i mitt sinnesfullabruk. Så om någon vill nå mig, tyvärr!
Jag kan nås då krogen har stängt och jag är hemma, då är de fritt fram att ringa/smsa mig. Så då vet ni!




Jobbet kallar, tjing!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan