I'll take a risk, take a chance, make a change and breakaway

Ja, vad säger man.. det blev 10 timmars övertid den här veckan. Egentligen skulle jag bara ha en kort dag idag men då hade dom kris på mogården och vem ställer upp att jobba om inte jag?
Så de blev långpanna fyra dagar i rad. Jag kommer vara död på måndag och de vill jag lova. Jag jobbar fram till 21.30 ikväll så jag det blir inte många knop gjorda idag inte. jobb, jobb jobb!
Nu är det bara att jobba dygnet runt. Äta, skita och sova, haha!
Sånna här gånger är jag faktiskt glad av att jag är själv, bor själv framför allt. Jag kommer då inte kunna vara tillsammans med en kille som jobbar skift. Satan vi skulle aldrig träffas, men och andra sidan.. vi skulle inte vara less varandra iallafall, man får se allt från den ljusa sidan!;)


Men vad säger ni? ska vi höras nästa vecka då jag börjar leva igen?;)




Vem har sagt att man inte kan vara glad fast man är trött?:)


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan