If love is a labor I’ll slave till the end

Nu är de nära. På fredag är de tänkt att jag ska vara inne i den andra lägenheten. Men frågan är.. hur ska jag hinna? hur ska jag hinna flytta in och städa ur den här lägenheten? jag jobbar onsdag, torsdag, lördag och söndag och hela dagen på fredag kommer att gå åt till att flytta. Nu är jag stressad och de kan jag lova.

Inatt har inte varit någon bra natt. Jag har legat vaken, frusit och haft myror i benen. Jag lyckades väl somna där runt 5 halv 6 och vad händer då? jo, jag drömmer en av dom värsta mardrömmarna som jag någonsin drömt. Det var som att jag visste att de var en dröm men jag kunde inte vakna, sjukt obehagligt och efter de kunde jag inte somna om. Sen har jag hjälp martina hela dagen att flytta in i hennes nya lägenhet. Nu är jag helt slut som artist..

Jag funderar på att hoppa in i duschen och en varm sådan och sen inta soffläge resten av kvällen och mysa i min onepiece..jo, fan vilken bra plan!





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan