I still don't know what you've done with me, A grown-up woman should never fall so easily

Det blev nästan en full arbetsvecka för mig. Från att inte ha något till tre dagar i rad på psyket. Som de ser ut nu så är jag ledig i helgen. Sen jobb igen på måndag.

Imorgon har jag en massa som ska hinnas med och hur jag ska hinna är en helt annan 5a. Jag tror inte att 24 timmar kommer att räcka till. vad som ska göras är följande; börja städa ur vissa delar av lägenheten (kök, toalett) plus packa ner saker, systemet, hjälpa martina med nå grejs, spinning, duscha och titta på domarcupen.. Inget av sakerna gå ju speciellt fort heller så vi får se hur mycket jag hinner. Sen är de några småsaker där emellan som också ska hinnas med.

Förövrigt? inget speciellt. Jag känner mig lite små stressad över allt möjligt. Nog för att jag i regel jämt är stressad och över små saker som man inte ens behöver vara stressad över. Jag måste nog lära mig att ta de lugnt och inte tänka så mycket, de skulle nog vara bra för mig.







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan