But all that I know is I'm breathing All I can do is keep breathing All we can do is keep breathing

Det blev ett jäkla flängande idag.. Har knappt suttit still sen jag vaknade så den här dagen har gått obehagligt bort. Jag har bla shoppat, lunchat, tränat, duschat 2 gånger, blivit bjuden på middag & varit på nodo..
Nu har jag iprincip död, eller jag känner mig då som de. Min kropp känns som gelé. Jag tror att jag kommer sova himla gott inatt och tacka fan för de.

Inatt var jag vaken skit länge, igen. Sist jag kollade på klockan så var den vid fyra? vad är problemet? varför jag kan bara aldrig somna tidig? typ vid 10? galet skönt de hade varit. Tydligen så har jag och john blund något otalt mellan varandra eftersom att han har slutat komma till mig på kvällarna. Jag som gillade han sjukt mycket förr i tiden, jag var galet kär i han! men tydligen så har vi gjort slut eller nått...


Ne, ska vara lite social med mitt lilla hjärta som är här. För frågan är om vi kommer hinna träffas något imorgon då båda jobbar? om vi inte gör de så kommer det att bli tungt..;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan