Jag har varit i helvetet och tillbaka

Jag önskade verkligen att jag hade en dag som igår. Tyvärr började den dåligt och har fortsatt i de tecknet resten av dagen. Jag hade tänkt få något gjort idag men lyckades sova till tre, började jobba fyra och sen har de varit ett helvete sen dess.
Med stor sannolikhet kommer jag att somna helt ovaggad då jag slutar om två timmar, eller så kommer jag inte somna alls. Det känns som att de är dom två alternativen jag kommer att ha. Sova eller inte sova förhoppningsvis somnar jag.

Imorgon ska jag banne mig stiga upp tidigt, senaste klockan 10. Om någon känner sig manad så uppskattas väckning. Jag känner mig själv och snoozklockan är allderles för populär på morgonen för mitt bästa..

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan