I know I’ve been holding it in the way I feel about you Something I’ve been dying to say But I don’t know how you’ll take it.. These three words Go screw yourself I’ve had enough yeah!

Gosh vad trött jag är idag men absolut på bra humör. Tyvärr somnade jag sent inatt och jag skulle upp och jobba idag, jag fick för mig att de spökade hemma hos mig så jag vågade inte blunda? Det där kan ju vara en bra info som chef överläkaren borde veta då ni måste lägga in mig.
Det är så lyhört i min trappuppgång också så då klockan slog stängningsdags på krogarna så hörde jag när resterande som bor i huset kom hem. Hörde, det lät som att dom passerade genom min lägenhet rättare sagt.
Nåja, jag fick ju drygt tre timmar sömn iallafall.

Åter till jobbet, frukost står näst på schemat!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan