Five things to win my heart

Fem saker du ska göra för att vinna mitt hjärta

- Få mig att skratta så hårt att jag inte kan andas. Inte så att ambulansen måste komma med syrgas, men så att jag måste kippa efter luft.

- Laga mat. Så simpelt, men för en tjej som anser att laga mat är att rosta mackor eller koka ägg, så finns det en väg till mitt hjärta genom magen.

- Äg rummet. Du behöver inte vara snygg, men det är sant som dom säger, självförtroende är sexigt. Och passion. Det är sexigt. Män som pratar om något de älskar utan hämningar. Det är sexigt.

- Var ödmjuk. Det är en egenskap jag saknar i många killar, att känna med andra och låta sig bli berörd är inte ett tecken på svaghet.

- Var ärlig, i alla lägen men aldrig då jag testar kläder..;)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan