been there done that

Då var nästan allt packat och klart inför i helgen. Det som är kvar att packa kan jag inte sätta ner förens imorgon innan vi ska fara.
Egentligen är jag inte alls sugen på att lämna stan, jag skulle lika gärna kunna vara hemma och göra nått. Det känns helt enkelt som så att jag har gjort bort de där med att dumsupa. Visst ta ett par vinglas och bli på lullan sen ut en sväng på krogen fine! men att supa sig svin full i två dagar känns inte längre som jag. Jag har åkt den karusellen och nu är jag redo att stå still en stund, börja bli vuxen. Fast nu blir de kåbdalis i helgen så jag tänkte att jag festar till rejält och väntar med att bli riktigt vuxen tills nästa år!;)


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan