Thank God you blew it Thank God I dodged the bullet

Vilken perfekt dag att vara ledig på! Igår tyckte jag inte alls att de skulle bli nå kul att vara ledig då det skulle regna och vara dåligt väder. Men jag hade verkligen fel. Idag vaknade jag 11 så jag gick upp åt frukost, kokade kaffe och kröp ner i sängen igen och spelade angry birds fram till klockan två. Idag behöver jag inte göra någonting och ändå ha bra samvete ikväll. Jag har tagit ett steg längre och faktiskt klätt på mig, eller jag har hoppat in i min one piece och den har jag faktiskt tänkt ha hela dagen! Det är en perfekt dag för att vara mjukisklädd, tjorvigt hår och lite smink så jag passar på medan jag kan ha de så jag kör på den här stilen hela dagen!:)








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan