People that are meant to be togheter always find their way in the end

Mamma ringde mig i morse och sa att jag skulle boka en klipptid och klippa mig sen skulle jag få de av henne, hon skulle betala. Jag ringde och självklart fanns de en tid just idag 14:45. Kanon! och tack mamma för att du är världens bästa mamma. Det är på tiden att jag klipper mig. Mitt hår liknar mest ett kråkbo nu för tiden och de går inte att göra något med de.
En annan grej som gjorde mig lite extra glad imorse då jag vaknade var, mina skor har kommit på posten!! jag ska hämta ut dom före jag klipper mig och sen ska dom få stå och vara vackra på min skohylla med mina andra par tills de blir nog varmt ute så jag kan använda dom!

Efter allt de här ska jag hem och käka hos mamma och fredde. Jag hinner inte träffa dom nå mer den här veckan eftersom att jag jobbar 11:45-21.30 ons,tors,fre,lör och söndag! Sen har jag tänkt trycka in en träff med min kära Anna där emellan. Henne måste jag också träffa. En hel vecka utan att träffa henne går absolut inte för sig!:)

Jag hinner inte träna något i veckan och de känns sjukt trist. Men jag kanske kan få med mig anna på en promenad senare! Men sånt är livet. Jobb går före! nästa vecka jobbar jag bara tisdag, onsdag och torsdag så då hinner jag vara på korpen!:)






Over and out!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan