They say time heals everything, But I'm still waiting

Jag vill inte vara jag nå mer. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få krypa ut ur mitt skinn och få hoppa in i någon annans i typ en vecka eller varför inte resten av livet.

Nu hade en cigg suttit så jävla fint, den hade gjort sig riktigt bra just nu. Men inte ens de kan jag göra för att jag kom på den idiotiska idén att sluta och nu kan jag ju inte ta en för hur jävla pantad hade jag inte sett ut då? "Grattis Pernilla! du klarade hela 36 timmar utan en cigg. Grymt bra jobbat" patetiskt..
Jag har gjort och tagit en del dåliga beslut under mina 20 år men den här är nog en av dom som tar priset. Hur kan jag vara så korkad? Vem försöker jag egentligen att lura? Det här kommer vara precis lika stort misslyckande som de mesta, sen kommer jag stå där som den som inte ens klarade av att sluta röka, grattis pernilla, grattis vilken lyckad människa du är!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan