I used to laugh it of. I used to look the other way.

Jag undrar om jag någonsin kommer att bli människa idag. Jag känner mig bakis efter natten. Jag går runt här som en zombi. Jag kom i säng vid halv åtta imorse men då tog de ett tag innan jag somnade sen vaknade jag vid tio, var upp och drack vatten och sen sov jag till ett.

Idag är första gången på länge som jag inte vill göra någonting alls på en fredag. Jag vill nog bara ligga i soffan och se på film och bara må, tända ljus i hela lägenheten och mysa!

Jag ska nog hoppa i duschen och sminka mig lite så att jag inte ser ut som ett spöke, för som jag ser ut nu så skulle jag kunna ge vilken människa som helst en hjärtinfarkt!:P








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan