Cause i don't want to make the same mistakes i did, i don't wanna fall back on my face again

Idag har varit en super dag. Den kunde inte ha varit eller blivit bättre. Att jag var tvungen att stiga upp tidigt som attans var väl ingen höjdare men allt blev lite bättre då jag trotsade min ekonomi och shoppade lite och de fick verkligen mitt humör att höjas till skyarna. De som följde med hem var en kort jeansjacka som går lite över höfterna som jag kommer att använda flitigt i sommar, jag kommer nog att bo i den sen ett par örhängen, armband och en t-shirt. Shoppingen hade dock varit komplett ifall ett skopar hängde med hem men de får vänta för dom kommer med posten vilken dag som helst men jag är nöjd! Sen har jag , lunchat på stan med järngänget, suittit uppe hos simon och glassad på balkongen med anna, olle och linus, ätit middag hos mina päron och som toppen på moset så blev de en kvälls promenad med Anna runt stan!:)



















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan