Cause boy you came around and you knocked me down

Ångest, ångest och sen lite mer ångest. Dessa söndagar går alltid i ångest tecknet.
Jag var ändå skötsam igår och ändå har jag denna ångest. Jag vill just nu bara försvinna.

Dock hade vi kul igår. Riktigt kul! Vi for till Skellefteå hos empa, grillade, festade och träffade en hel del nya människor. Sen gled vi tillbaka hem för en krogrunda. Efter krogen for vi på en efterfest och sen for vi hem till mig och sov. Vi var tre i min säng och två i soffan. Jag ska nog starta ett varndrarhem för fulla människor.

Nåja, nu måste jag städa för min lägenhet ser bokstavligt talat för jävlig ut. Efter de blir de en lång och efterlängtad dusch!











0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan