Caught up in circles, Confusion is nothing new

Idag har jag pratat med en ny vikariechef på akut psyk (25:an) Jag ska till henne imorgon klockan 9 på ett möte och på henne lät de som en självklarhet att jag skulle få springa hos dom. Det känns så himla bra! Det lät som att jag skulle få intro veckan efter påsk. Ingen kan vara gladare än jag!
Det är ju inom psykiatrin som jag vill jobba och nu kommer jag få de. Nu verkar de som att jag bara kommer att springvicka för landstinget.

Eftersom att jag älskar mitt jobb som jag har nu så känns de extra bra att springa på 25an också eftersom att då får jag ihop mer lasningsdagar än om jag bara springer på rättpsyk.

Ni kanske tycker att de är jätte konstig att jag är överlycklig för "ännu ett springvick" men de känns så himla bra att jag har visat fram mina fötter och få visa att jag är grym på de jag gör. Lyckan över att folk har pratat så bra om en på jobbet så att man nästan får jobb över telefon är en sån mäktig känsla. Det gör att jag vill göra ett bättre jobb och jobba ännu hårdare. Shit vad jag är glad!!






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan