But we are two worlds apart and i can´t reach to your heart!

Som vanligt sov jag åt helvete för länge idag. Jag vaknade då martina ringde halv 12. Min mörkläggningsgardin är farlig..
Jag satte i gång kaffe och sen kom hon och jossan förbi. Vi har suttit ute på min balkong till nu och surrat i värmen. Nu har mina fräknar kommit fram igen efter en dag med sol så nu ser jag ut som pippi;)


Till något nytt. Jag försöker sluta röka. Igår började jag och har nu varit helt rökfri i över 24 timmar. De känns bra efter mycket velande fram och tillbaka. Jag förkortar mitt liv med 11 minuter för varje cigg, är de värt de? och jag har väntat med att försöka till jag hade bestämt mig men jag kommer aldrig bestämma mig för att sluta. Hur kan man bestämma sig för att säga upp kontakten med sin bästa vän? sin pojkvän som har följt med mig i snart 8 år. Jag vet att de är helt sjukt att en cigg kan vara så jäkla betydelse full men den är faktiskt de. Den är bra till allt förutom min hälsa och den är faktiskt viktig så nu gör jag ett försök. Jag hoppas verkligen att jag fixar de!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan