And I'll never give myself to another the way I gave it to you

Jag har en ledig dag idag. Det är bara synd att jag inte kan njuta av den så mycket som jag hade velat göra. Vi har varit på en långpromenad jag, martina, jossan och ev. Jag har dock frågat om Martina kunde jobba för mig imorgon så att jag skulle få vara ledig, jag HOPPAS att hon orkar för de hade varit så skönt att få vara ledig en hel helg speciellt då jag har jobbat två helger irad redan och nästa helg ska jag jobba natt på 25an.

Nu håller jag på med en massa måsten som ska vara gjorda innan jag tar helg. Jag har varit in på systemet, tvätten är full gång nu har jag bara kvar att dammtorka och sen är lägenheten städad, sängen ska renbäddas och tvätten ska vikas. Sen är de min tur att bli ren..Puh!
Efter de blir de att fara till munksund och gratta fredde och DÅ kan jag börja njuta av min lediga dag och inte stressa nå mera.

Jag har inte tid att sitta här nu. Jag måste fortsätta med allt!:/



Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan