And before you. I had nowhere to run to. Nothing to hold on to. I came so close to giving it up.

Då har man gjort full dag. Idag var de första dagen på 25:an som skötare och den gick... kanon bra! Dock har jag mest följt efter och tittat på. Jag har glömt en del rutiner sen jag var där sist och det är ju snart 3 år sen så de är väl kanske inte så konstigt. Men fast de har gått 3 år så kände den större delen av personalen igen mig (dom som är kvar från då jag gick som elev) Och då jag kommer så säger dom -"välkommen tillbaka Pernilla" -"Men Hej, ska du äntligen börja jobba här nu" -"Gud vad kul att se dig igen"
Fy satan vad kul de var. Ni ska veta känslan! Och dom som inte riktigt minns mig kom ändå fram och sa - "men jag känner igen dig, visst har du varit här förut?" det är så himla kul att höra att dom kommer ihåg mig och förhoppningsvis är de för att jag har gjort ett bra första intryck då jag gick som elev. Just nu älskar jag att vara jag och jag skulle absolut inte vilja vara någon annan!:)









0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan