Förtrollande.

Jag är ju en jävla nöt alltså! Jag la mig och vilade idag vid 4 och tänkte sova i typ 20 min. Icket jag sov i 1½ timma så nu är jag ju inte alls trött men egentligen så borde jag ligga i sängen och försöka sova eftersom att jag ska upp vid 6 imorgon.
Men jag tänkte ändå skriva några rader bara för att det var ett tag sen.
Det blev lite ändringar på veckans planer med mera jobb. Onsdag fick jag och på torsdag så då blir det att jobba 14 timmar i sträck. Pengar pengar pengar! Men på lördag kommer jag nog vara rätt sliten så jag har planerat in en sovmorgon där och att stänga av telefonen. Om jag nu inte får jobb då vill säga!;P

Ne, nu avrundar jag annars finns det inte en chans att jag kommer att vakna imorgon.






En dag på jobbet!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan