Dagen har varit ett rent helvete!

Fy fan vilken dag det här har varit. Om jag hade trott på en gud och en satan så måste satan ha följt efter mig idag för den här dagen har varit allt annat än bra och jag tackar och bugar för att den äntligen är över.

Allt för mig idag har gått fel eller då har det jävlas. Jag kan ju dra några saker lite fort bara!

1. Ingen lunch/rast i hemtjänsten för att en vårdtagare hade så mycket tvätt så skulle jag ha tagit rast så skulle jag inte hinna tvätta klart.

2. Glömde mina skor på jobbet.

3. har råkat få med mig larmtelefonen från hemtjänsten till psyket

4. En gubbe höll på att köra på mig så jag var inte långt ifrån att krocka.

5. Alla patienter har varit super griniga och super krävande.

6. extrem huvudvärk


m.m listan är lång...

Nåja, nu ska jag lägga mig i sängen och somna för att sen åter igen stiga upp klockan 6 imorgon. Jag hoppas verkligen att imorgon blir en bättre dag.





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan