Mardrömmar

Jag har nästan inte sovit något inatt, ovanligt va?:)
Nu har jag faktiskt mig själv att skylla lite då jag sov till halv 2 igår men jag tar fortfarande igen hela den där veckan då jag nästan inte sov något alls.

Inatt så låg jag vaken till 3 halv 4 sen somnade jag och vaknade i panik. Jag hade en mardröm. och i förrgår hade jag också en mardröm. Men inatt var det något extra. Jag var så livrädd så jag höll på att börja gråta. Jag satte mig upp i sängen, skakade, tog tag i telefonen och började kolla vem jag kunde ringa. Det tog någon minut innan jag fattade att det inte var på riktigt, men hur ska man kunna somna om när man ligger där själv och är livrädd?
Sist jag hade en sån här hemsk mardröm så hade jag iallafall en famn att krypa tillbaka till.

Nåja, jag låg vaken sen iallafall och nu ska jag iväg och jobba, tack och lov för att jag har en kort dag idag!



Jävla mardrömmar!!!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan