Allt är bättre än just det här

Då har jag kommit hem från en kanon helg i Norsjö. Jag trodde på fullaste allvar att norsjö inte kunde leverera men som att jag hade fel. Jag har haft svin kul och det var riktigt roligt att få träffa Jessica.
I fredags så kollade vi lite idol, surrade och drack någon öl. Igår så visade Jessica oss Norsjö, inte för att det var så mycket att se men lite fanns det. Sen mot kvällen så var det fest hos Jessica och Niklas. Det blev rätt mycket folk men det var väl lite mer av ett korvparty. Vi var fyra tjejer och resten killar så.. Men det var otroligt trevligt.

Men det är alltid lika tråkigt att komma hem till piteå igen då man har varit borta. Det går inte att beskriva. Jag skulle kunna bo vart som helst i hela sverige men bara inte i piteå. Seriöst?! jag vill bara spy över den här äckliga staden.

Nåja, jag hoppas att jag får fara tillbaka till Norsjö snart igen och hälsa på Jessica!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan