I can´t tell you what it is, i can only tell you what it feels like

Ikväll blir det ännu en promenad ute i kylan. Egentligen kan jag inte fatta varför jag ens vill gå ut genom dörren? så fort man sätter fötterna utomhus så vill jag bara springa in. Så kallt tycker jag faktiskt att det är. Dock tar jag på mig handskar idag vilket jag inte hade igår för jag hade mina hos mamma så jag improviserade och tog ett par sockar som vantar istället. Det gav ju inte så himla mycket utan kylan bröt sig egenom och fingrarna var som istappar men idag har jag hämtat vantarna hos mamma så idag ska jag inte frysa om händerna var tanken.

Då promenaden är avklarad så blir det en kokhet dusch och en lång sådan. Sen mysa ner sig i sängen och bara ta det lugnt och tagga upp för att jobba 10 timmar imorgon.





Jag är en lycklig själ


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan