hurt hurt hurt

Vilken dag det har varit idag?! full upp.. Men jag gillar det. Jag tycker om då det är lite fart och fläkt. Jag vaknade vid halv 11 av att posten damp ner från brevinkastet som jag för övrigt alltid blir rädd för eftersom att det lever om så mycket, iallafall.. Steg upp åt frukost, gick på en promenad med Martina, for och handlade åt farmor, snabb städat lägenheten, duschat, ätit middag med martina och sen jobbat på det. Den här dagen har gått snuskigt fort och nu är det dags att sova.

Imorgon är det jobb 7-15:45, hämta Shakira (ska vara hundvakt i helgen), middag på fårön, kolla idol!
och lördag är det också fullt upp: fira pappa som fyller år, hälsa på hos farfar, hem och äta middag med brudarna, fara och bowla..
Ja, ni hör ju.. Men jag har sett fram emot den här helgen massor OCH den blir helt nykter!;D


jaja sov gott och vakna torrt!;D


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan