helgen!

Vilken helg.. Den har varit helt galen. Vi är galna!
Den skulle ju bli nykter eller hur, jag kan säga att det blev den INTE. Det blev impuls utgång både fredag och lördag. Men båda kvällarna var helt magiska.

Fredag så åt vi middag på fårön och sen gick jag och martina ut en stund och träffade lite folk.
Lördag så for jag och Anna på fest hos Petrus och sen ut på challange och och sen blev det fyllekäk på max där jag näst in till dog i skratt. Jag har nog inte skrattat så där mycket på en och samma kväll. Jag har träningsvärk i magen idag efter allt skrattande. Helt magiskt!
Jag ser redan fram emot nästa helg och vad den har att erbjuda!:)



Tyvärr så blev det typ inga bilder men jag bjuder upp på 2 st iallafall!:)





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan