Det ska alltid jävlas för mig på ett eller annat sätt!

Att hä alltid sko jävles!
Jag skulle nyss ta en efterlängtad dusch. Jag startar duschen, ställer mig och ska precis ta schampoo och böjer mig ner. Då skådar jag det som ingen vill skåda, ÖVERSVÄMMINING!!
Jag får panik och ringer martina för att jag klarar inte riktigt av det där med att rensa avlopp. Jag fick dock upp en stor jävla hårtuss som jag dumt nog slängde ner i toaletten?
och sen upptäckte vi att det var stopp i dasset, handfatet och i köket.. Lyckat!!
Jag försökte dock agera rörmokare men det var hopplöst för jag höll på att spy hela tiden så imorgon kommer en riktig en. Tur att jag jobbar så jag slipper träffa han för så jävla pinsamt att han ska gräva i mina avlopp där jag har hår och allt möjligt.
Jag tror att jag ska flytta till en annan lägenhet och byta identitet!!






Nej, det är INTE bajs i toaletten!;)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan