Arbetsförmedlingen, vilket skämt!

Jag har kommit i underfund med att jag har ett beroende. Det är nog både på gott och ont. Det finns ju värre beroenden. Men jag har blivit shoppingberoende. Jag älskar att shoppa. Ärligt talat så köper jag hellre kläder än mat och ser jag något som jag vill ha så köper jag det. Dock köper jag aldrig något som sätter mig i en sån situation så att jag inte kan betala tex räknar och dylikt utan det går alltid i första hand.. Men ni fattar vad jag menar va?

idag blev det ett möte på arbetsförmedlingen, lunch med Martina och sen lite shopping och en fika med Anna och Empa. Det blev att jag köpte en tröja, ett linne, lack leggjeans och en döskallering som jag älskar. Jag blir glad av att shoppa och det är absolut det bästa jag vet!:D









0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan