9 dagar i rad ledig en jobba 2

Shit hörrni, jag har fullt upp nu.. Jag jobbar 9 dagar i rad ledig nästa onsdag och sen jobba torsdag fredag. Egentligen så skulle jag ha varit ledig idag men då behövde Mogården folk och självklart ställde jag upp. Jag har inte jobbat där sen jag vet inte när men jag måste få säga att det gick helt över förväntan bra. Jag har saknat att jobba på hus så jag hoppas verkligen att jag får jobba där mer.
Det var ett tag sen jag jobbade såhär mycket så vad tror ni? jag tror att jag kommer vara död när jag går av skiftet nästa fredag. Men jag är glad för att jag får jobba, jag hoppas bara att det visar sig på lönen också.

Nu tänkte jag ta en dusch, hoppa in i sängen och sen är det bara upp och jobba imorgon 7-16:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan