Sliten

Det var nån dag sen jag skrev och ärligt talat så har jag inte orkat. Jag har varit som en jäkla zombie hela dagarna! Nu har jag jobbat sen i måndags och stigit upp halv 6 sen i onsdags så jag känner att det hade inte suttit fel med en sovmorgon. Men imorgon är sista dagen som jag behöver stiga upp tidigt och sen är jag ledig en dag! Det där skulle jag inte ha skrivit för nu kommer jag säkert att få jobba på tisdag!;P Nu har jag iallafall tagit igen all jobbtid som gick bort då vi var i stockholm och det känns himla skönt. Kan någon svara på om man får storhelgsersättning den här helgen för jag får höra olika hela tiden. Vissa säger att man får det och vissa säger att man inte får det. Nåja, om inte annat så får jag ju se om det var det då jag får lönen!;P


Nu ska jag ta och städa upp lite här hemma och sen inte soffläge hela kvällen!:)

1 har kommenterat

Emeli

Det får du, eller... dom på mitt jobb sa då att man fick så jag skrev att jag jobbade storhelg ;P

2010-05-23 18:21:03 / http://emeliermebring.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan