Priset för klantighet går till mig!

Jag är så jävla klantig, då är jag trött och tänker att jag tar en Pn där vid klockan 6 och vilar en stund och sen vaknar jag av att Anna ringer och säger att hon snart är utanför mig? jag fick inte riktigt ihop det för hon skulle ju sluta jobba klockan nio. Mycket riktigt klockan var nio och jag hadet sovit tre jävla timmar. Åt helvete! så min stora fråga är ju hur jag ska kunna somna ikväll och jag ska jobba imorgon. Känns inte sådär super bra!

Idag efter jobbet så gick jag på stan och köpte nå grejer till mitt tvrum. Satan vad bra det blev. Jag ska ta kort och lägga upp imorgon. Sen får jag min nya säng nästa vecka. Kommer bli kanon!:)





Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan