ovanligt pigg!

Då har man stigit upp och gjort sig klar för en jobb dag. 10 timmar får jag ihop. Först ska jag vara på länspsyk 7-12 sen kort kväll på hamplan 16-21. Jag är ovanligt pigg känner jag. Oftast brukar det vara zombie varning då jag stiger upp halv 6 men inte idag. Jag hoppas att de håller i sig enda till söndag för nu ska jag upp halv 6 varje morgon. Det blev mycket jobb i veckan. Måndag - söndag sju dagar av sju. Helt okej faktiskt! jag behöver ju pengarna:) och nu ska jag börja jobba på ännu ett nytt ställe. Boendet där Martina jobbar och jag ska jobba med henne i sommar!:D Kan det bli bättre? Jag jobbar med Martina på länspsyk och med Anna i hemtjänsten! Underbart om någon frågar mig.


Igår kväll blev det lite balkonghäng hos Anna innan det blev att somna in. Vad tror ni kommer och springer förbi nedanför henne? Jo, en fet bisamråtta! Jag har aldrig sett en bisamråtta och fick en chock. Jävlar vad stor den var! äckligt!


over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan